set.
19

activ-voltaparc

Indicacions:

És una sortida, no una marxa. Us trobareu que el recorregut no està marcat, però indicarem alguna cruïlla perillosa i entre tots farem que ningú es despisti. Nosaltres facilitarem el TRACK i el detall del recorregut i ressenyes dels llocs de pas. Però proposem anar en grups en el que hi hagi algun GPS..


Inscripcions:

Anirem posant informació sobre el procés d’inscripció.

Logística. Hi haurà una furgoneta de suport que pot servir per si cal buidar pes d’alguna motxilla, etc

Recomanacions:

Cal que porteu alguna cosa de menjar: barretes, fruits secs, entrepà, etc. Hi ha diferents punts d’aigua, per tant. no cal anar carregat al màxim. Passarem per masies i poblacions on s’hi poden trobar cafès i cerveses, però cal pagar-les.

Un llum no està de més per qui ho cregui convenient, així com el mòbil, casc, guants,etc. Respecte l’assegurança cadascú és responsable de la seva sort, nosaltres no ens considerem responsables del mal ocasionat per un mateix o el que ocasioneu als altres. El fet de participar vol dir que ho enteneu.

Si esteu cansats, o voleu plegar, al llarg del recorregut circular hi ha molts eixos centrals que porten directament a Sabadell. Estaria bé que en algun d’aquests casos ho comuniquéssiu. També podeu trucar a la família o a un amic perquè us reculli.

En cas de previsions de temps desastroses, optarem per suspendre, traslladar o escurçar l’excursió el mateix dia de la sortida. Esperem un bon Sol